![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
Zakup koszy ulicznych metalowych na śmieci z podstawą betonową w ilości 70 sztuk oraz 40 sztuk dodatkowych wkładów do tych koszy wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. |
zamawiający: | Gmina Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Śopot w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie j |
tryb zamówienia: | Bez Zastosowania Przepisów PZP |
nr sprawy: | ZP-35/TT/2019 |
wartość: | Do 30 tys. euro |
termin składania ofert: | 17 lipca 2019 11:00 |
wynik postępowania: | Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie informuje, że po dokonaniu oceny złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu, została wybrana oferta: KONSTALMET s.c. ul. Strzelecka 13,47-133 Gąsiorowice do realizacji przedmiotu zamówienia. |

Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze (ZP-35/TT/2019) dotyczącej udzielenia zamówienia o wartości niższej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30.000 euro, bez konieczności stosowania przepisów Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, w oparciu o art.4 ust.8. Ustawy na:
Opis przedmiotu zamówienia: Zakup koszy ulicznych metalowych na śmieci z podstawą betonową w ilości 70 sztuk oraz 40 sztuk dodatkowych wkładów do tych koszy wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, wg poniższego wykazu:
1) malowane proszkowo w kolorze szarym RAL 7026 mat,
2) ocynkowane,
3) zamykanych na zamek,
4) z małą popielnicą,
5) podstawa betonowa,
6) wkład z blachy ocynkowanej ,
7) wymiary: Wysokość 80 – 81 cm, Szerokość 50 cm, Pojemność 55 -60 litrów,
8) wkłady ocynkowane do przedmiotowych koszy.
1. Przez wykonanie zamówienia rozumie się : dostawa wraz z rozładunkiem na plac składowy Zamawiającego Al. Niepodległości 930, Sopot 81-861. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w godzinach od 6:00 do 13:00.
2. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy oferty na kosze i wkłady o zbliżonym wyglądzie do obecnie posiadanych zgodnie z Załącznikiem nr 3.
4.Termin składania ofert: 17.07.2019 do godz.11:00
5.Miejsce składania ofert: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail (k.slawek@zdiz.sopot.pl)
6. Forma składania ofert: scan oferty z podpisami i pieczątkami . Oryginał oferty wymagany będzie przed zawarciem umowy.
7.Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
8.Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych, przypisanych
do poszczególnych kryteriów: kryterium: cena waga 100 % / pkt
9. W załączeniu przekazuje się Wykonawcy Projekt Umowy (jeśli dotyczy), w którym określono wszystkie warunki zmian Umowy, jaka zostanie zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania.
10.Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
a)wypełniony formularz oferty (wzór oferty załączono do niniejszego zapytania ofertowego),
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o
wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro,
stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/2017 z dnia 12.10.2017r.,
z zastrzeżeniem art. 701 § 3 oraz art. 703 § 2
kodeksu cywilnego, tj. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać
warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez
dokonania wyboru.
Zapytanie_ofertowe (27kB)
Formularz_ofertowy (24kB)
Projekt_Umowy (29kB)
Załącznik_Nr_3 (150kB)
Oświadczenie_RODO (19kB)
Wybór_oferty (59kB)






Odpowiada za treść: Katarzyna Sławek
Opublikował: Katarzyna Sławek (10 lipca 2019, 09:29:08)
Ostatnia zmiana: Katarzyna Sławek (18 lipca 2019, 14:37:05)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 204