Strona główna  >  Przetargi  >  Rozstrzygnięte  >  2019

zamówienie na:

Dostawa uchwytów flagowych dwuramiennych w ilości 214 szt. wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego

zamawiający: Gmina miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopociee
tryb zamówienia: Bez zastosowania przepisów PZP art. 4 ust.8
nr sprawy: ZP-22/TD/2019
wartość: do 30 tys euro
termin składania ofert: 5 lutego 2019  11:00
wynik postępowania: W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę złożoną przez: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „METALPOL” 84-230 Rumia, ul. Tatrzańska 7 do realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta spełnia wymagania określone w przedmiocie zamówienia oraz spełnia kryteria oceny.  



Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze (ZP-22/TD/2019) dotyczącej udzielenia zamówienia o wartości niższej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30.000 euro, bez konieczności stosowania przepisów Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, w oparciu o art.4 ust.8. Ustawy na:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa uchwytów flagowych dwuramiennych w ilości 214 szt. wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego zgodnie ze specyfikacją:
1)      Rura stalowa Ø33,5 x 2,9 (1”) długość jednego ramienia ok. 500 mm.
2)      Kąt nachylenia rury na drzewce flagi 40°.
3)      Rozstaw ramion ok. 280 mm (w górnej części w którą są  wkładane flagi).
4)      Uchwyty od taśmy stalowej z pręta Ø 6 mm.
5)      Całość  ocynkowana ogniowo.
2.  Zamawiający oczekuje od Wykonawcy oferty na uchwyty flagowe o wyglądzie do obecnie posiadanych zgodnie Złącznikiem 3.
3.  Przez wykonanie zamówienia rozumie się : dostawa do siedziby Zamawiającego Al. Niepodległości 930, Sopot 81-861. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w godzinach  od 6:00 do 14:00.
4. Termin składania ofert: 05.02.2019 do godz.11:00
5. Miejsce składania ofert: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail (k.slawek@zdiz.sopot.pl) lub fax na nr  58  551 55 34.
6. Forma składania ofert: scan oferty  z podpisami i pieczątkami . Oryginał oferty wymagany będzie przed zawarciem umowy.
7. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia zlecenia do 31.03.2019 r.
8. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych, przypisanych
do poszczególnych kryteriów:
1) kryterium: cena waga 100 % / pkt
9. W załączeniu przekazuje się Wykonawcy Projekt Zlecenia (jeśli dotyczy), w którym określono wszystkie warunki zmian Zlecenia, jaka zostanie zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania.
10.Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
a)  wypełniony formularz oferty (wzór oferty załączono do niniejszego zapytania ofertowego),
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/2017 z dnia 12.10.2017r., z zastrzeżeniem art. 701 § 3 oraz art. 703 § 2 kodeksu cywilnego, tj. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru.

Zapytanie ofertowe (28kB) word Formularz_oferty (24kB) word Załącznik_nr_3 (1090kB) word Projekt_zlecenia (24kB) word oświadczenie_rodo (18kB) word Wybór_oferty (58kB) word



Odpowiada za treść: Katarzyna Sławek
Opublikował: Katarzyna Sławek (28 stycznia 2019, 11:03:18)

Ostatnia zmiana: Katarzyna Sławek (6 lutego 2019, 11:51:27)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 51

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij